dåligt,dåligt,dåligt..

har inte uppdaterat på... 3 dagar, dåligt! så jag tänkte ge er en liten uppdatering om vad jag gjort under helgen och lite så :)

Fredag: Linnéa kom hem till mig.. vi åt kladdkaka, hade mys, käkade lunch på Wickmans, åt mer kladdkaka, pratade o skrattade.. sen drog vi ner på torget, blev en jääävla shopping runda.. köpte nya jeanstights och... gissa? skor... me klack såklart.... höhö xD kommer sakna det där <3

iaf.. på kvällen blev det kräftskiva.. faan va trevligt det var <3 Tack alla!! <3<3 pappa och Monica! Tack för det jättefina halsbandet<3

Lördag: idag har jag varit i sthlm... mkt trevligt :) sen åkte jag hem till älsklingen (linnéa) på middag<3 pappa hämtade mig vid halv 11 tror jag de va, åkte vi till macken och köpte godis och fortsatte hem och kollade på film och smaska godis<3
sen packade jag mina grejer till 2 på natten, sen blev det sängen<3

Söndag: Upp på morgonen och packa det sista.. det blev en jäävla massa saker som skulle flyttas.. ojoj... sen blev det frukost på hotellet med mamma o pappa <3 sen hem och packa i bilen.. det blev ett tår fyllt hejdå :( så hemskt de är sånt där.. :( <3 bilen bar iaf iväg och hem till Falköping.. det va ju bara börja packa upp då.. blev klar idag... nästan, har lite små saker kvar.. jag har för mkt kläder för garderoben.. ås jag har fått sotera dom i prioritets högar och typer såklart.. helt galet alltså! det är såå fullt.. och alla skor.. herregud.. jag tror jag fan har 10 par stövlar xD hahaha ojojoj... så har jag fixat smink bord, typ.. kollade sagan om ringen igår kväll.. somnade så såg inte slutet.. men men.. så e de xD

Måndag(idag): varit på stan med mamma en stund, fixat i mitt rum, handlat, satt upp gardiner, varit på min skola och kolla hur det ser ut.. vanlig tråkig skola, stor så in i helvete.. och ja..nu sitter jag här och bloggar :) hääärligt va!!? :P hihi

bilder?
ja tack<3

älsk på wickmans<33

kräftskiva<3

pappa i sthlm :)<3

middags hos fam Hoffsten<3

ooooh yeah ;)

Love you<3

packa,packa

packat o klart..

frulle :)

min nya cykel jag fått :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0