Björnriket 4 april / hemresa..

Super duper väder.. åkte skidor på förmiddagen i bara någon minus, kanske lite + grader.. skinande sol och vindstilla.. ååh fan så skönt!! Barnen början våga en jäkla massa och åker bra nu.. Både cassandra och davis har hoppat lite idag (små ''hopp'' ) Även jag, pappa och Monica han hoppat idag, fast på dom större hoppen.. jodå vi kan vi också ;) hih.. jag och pappa tog även en offpist på morgonen, hääärligt... Efter Lunch började hemresan.. Jag hittade ett väldigt snyggt blåmärke på mig högraknä efter en vacker vurpa jag drog på imorse mellan backarna.. xD ajaj... Hemresan gick rätt fort.. kändes som om det gick fort iaf . det tog ju typ 5½ - 6 timmar men ändå xD hihi...



'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0