Björnriket 2 april!!

(1april)
åååh.. bussen var 1 hel jävla timme sen.. jag började min resa från enköping 14.10 med tåg.. som sagt... sedan buss kl 16.00 - 22.40.. men vi blev sena så vi kom inte fram hit förns 23.20.. men!!! bussen kunde inte åka ända upp så fick åka taxi sitsa biten.. den kom vid 23.26.. Jag var framme på hotellet 23.34.... alltså så var vi mycket, mycket sena... men men..



Dagen har varit bra (2april) nya brädan är ju fan så in i helvete grtm.. så jävla bra glid på den och allt <3 skit bra och sköna backar (Y) gav upp vid 3.. åkte till hotellet och ja.. hann inte göra så mycket förns pappa och monica kom.. sen drog vi till några kompisar som också är här och, ja hade lte ''after ski'' Men vi våldgästade dom på lite mat också ;) hihi,.. nej men ah vi blej bjudna iaf på påskbord :) suuuper gott (Y) nu sitter jag på hotellet igen och ska kolla lite påå tv innan jag hoppar i säng här :) <3


några sköna dagens miningar/ord av amanda ;)

J- ooh så nu gick ut från bastun, lite lagom svettiga, står med foten i snön och fixar med elen...
A- vilken spänning :P (nån som fattar?)

(david och cassandra ramlade)
A- ja, det var nästan så dom dog..
J- ja precis.. dom dog nästan..
A-japp, nära döden upplevelse.. dom såg ljuset...
J-såg mormor och grejer..
A- ja, dom såg ljuset tills dom fattade att dom låg med huvet nere i snön ;) :P
(nån som fatta?)

asså.. .dom är mycket roligare när man säger dom  :P xD





jag såg också att mitt filmklipp inte funkade.. jag får göra en ny film...



Kommentarer
Postat av: Jacobveronica

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-09-13 @ 12:31:41
URL: http://jacobveronica.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0