Måndag!!

Skolan tidigt idag, käkade frukost med twin hihi <3 gooooott :) skolan va väl rätt bra typ xD humm efter skolan gick jag och twin till Wickmans och fikade, som vanligt liksom.. Sen drog vi hem till mig och lyssnade på massa musik.. hiihh busigt :P

Sen drog jag ner till i-huset och tränade pälorna inför tävlingen, humm mjo det gick väl bra, men kanske lite mer träning skulle behövas.. sen drog jag hem till mamma, Jenny va och sov där så pratade lite med dom, det var mkt trevligt.. emh.. humm.. sen åkte jag hem och åt plättar pappa hade varit snäll och köp <3 :) sen kollade jag på män som hatar kvinnor..

Asså den är ju typ as lik da vinci koden fast svenska xD ja liksom ni som sett den, dom letar efter en tjej som försvunnit + den misstänkta, ah men så började som snacka om bibeln och alla mord är efter olika bibel texter och ah massa sånt.. jag ba men, den här filmen är ju som en svensk da vinci kod film xD haha.. Men den var bra iaf.. jag och twin ska nog kolla på flickan som lekte med elden på söndag, vi hade tänkt det iaf :) hihi <3

sen vad klockan så mkt så då var det bara att hoppa i säääng :) <3 

 



{ kolla pappas nya tavla.... på mig :) <3 }

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0