God morgon

God morgon alla blogg läsare.. sitter här i sängen och har precis vaknat..uppe tidigt idag... Inatt har jag knappt kunnat sova, vaknade först kl 12 och trodde attdet var morgon, men så var det ju inte.. jag hade ju bara sovit i några timmar... humm sen vaknade jag igen, men kollade inte på klockan.. men det var någon gång inatt iaf... och nu vaknar jag igen halv 7 på morgonen... Det är ju lov och allt? Men jag sover ju aldrig slut på mina lov så xD haha

idag ska jag käka lunch med mamma o pappa, sen ska jag klippa mig..Sen drar jag och pappa till Skottland :) wii Det ska bli super kul, har aldrig varit där förut faktiskt. Hört att det ska vara jätte fin natur och allt där. hoppas det inte regnar hela tiden nu när vi är där..





Nej.. nu ska jag ta och kolla på videos på youtube.. eller nåt..
slänger in ett inlägg senare idag :)

puss på er så länge (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0