fy Amanda..

förlåååååt så jätte mkt för att jag inte lagt upp något på någradagar.. gud förlåååt så jätte mkt <3

men iaf.. Onsdags träning som vanligt, det gick bra... Ger extra  beröm till Micke som står ut med oss och verkligen försöker insperera oss.. stort tack Micke :D sen så sov ja över hos mamma..

Torsdag så va de ju först träning, sen åkte jag och red.. har börjat rida linnéas (mammas) häst på lektion.. tack så jätte mkt bästa twin för att jag får göra det, det är verkligen snällt av er<3 tkr det gick suuuper bra <3

fredag.. idag alltså xD så hummm.... så har jag varit på Wickmans, jag har varit på stan jag har dansat och nu kollar jag på film och käkar goooodis <3 mmmmmmm<3

puss på er <3

XXX Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0