baskurs del 1 + helgen




japp då var fredag kväll och heeela lördags del 1 kurs klar.. hooo..... bara en helg kvar sen är vi klara och bas utbildade ledare!! wiii! tror jag ska specilisera mig på trampette sen :)

Fredag då va det från kl 16 - 21 sedan drog jag Natta, Linn och Ida till donken på väg hem xD haha vi tänkte råna donken xD hahahahhahah kul hade vi iaf xD haha



Lördag började vi 10 och höll på till 17 humm hem och duscha, åka till Angelica och käka lite och kolla den sääämsta fotbollsmatch... ever!!! aja.. bättre åka ut nu än tidigt i vm säger jag xD hahah,...


(dålig bild, sorry)


Imorron, söndag hummm soooooffta och åka till Ikea, niice...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0