Taggad, taggad!!!

åååh jag är så super duper taggad inför KM mu så det finns inte... hihi har tränat som faaan för att.. hehe kunna vinna... *hoppas* Så idag var det första gången på 3-4 veckor som jag tränade och det gick super bra:D (Y) KM nästa onsdag, då måste jag göra mitt bästa verkligen.. måste,måste,måste!!!!! känns ganska så bra nu, men konkuransen är väl.. ja stor :( *buhu* hihih


nej men ja.. dagen har annars varit bra (Y) rensat och fixat förrådet hos pappa idag, tog upp alla julsaker.. vi ska nämligen ränsa ut de, kolla vad som vi ska köpa nytt och sånt.. då har man det gjort sen när allt ska fram :D typ nästa helg!!!!! woooooow!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

haha hittade den här bilden... DEt är jag när jag var Tomte 2004.. hihi



Nej men puss på er <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0