Skolan.. igen..

jaha.. ja emh jag är pigg nog att gå till skolan nu, så idag var jag i skolan.. och jag har saknat min älsklings-twin-Linnéa massor :D <3 skolan var som vanligt, men vi hade och jävligt kul som vanligt xD hihihihi dålig humor vi har älsk <3<3
 hehe linnéa lekte med en ballong :P

efterskolan drog jag till mammas jobb en stund, pratade med henne lite och sen vidare hem... Tittar på tv, längtar till jul....
ja juste.. btw, som ni nog sett har jag lagt in en dagräknare... den räknar ner till jul.. hihi :)

Men nej nu ska jag nog gå och fixa min middag... Billy'spizza :P hihih



Igår var jag ju hemma från skolan.. men på eftermiddagen blev jag hämtad av faster mia och kusin gabbe.. gabbe skulle rida på sin nya ponny Bilbo på åkerby och jag skulle filma (Y) han har blivitså duktig, och han har fått en super fin ponny också :D <3


Mia, Gabbe och Bilbo :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Är det Gabbes egna häst?

2009-11-19 @ 05:25:42
URL: http://loviiizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0