Det är lördag bloggen!!!

God dagens, god dagens bloggisar.. Käkade frulle med mamma och pappa på Hotellet imorse, mm det ärså gott med hotell frukost tkr jag.. mmm <3


Mamma och pappa på fruosten <3


Sen tog pappa och jag en sväng på stan och tittade lite på Åhléns fina julsaker.. hihi :)
och sen vart jag as förvånad när jag gick runt och tittade på skivor.....

:O dom sålde Humanoid :O jag trodde fan inte att dom gjorde det, och jag hade precis ba, nej nej jag ger upp klart dom inte säljer den här.. men så ser jag den i hyllan :O OMG!!!!!! Men jag vill köpa deluxcd'en hih då får man mersaker med.. hihi :) (Y)

Sen gick jag och pappa och fotade lite med hans nya kamera, hihi :) niiiice,det var ju sol för förstagången på några veckor så man måste ju liksom passa på (Y) ..


Nej hörni nu ska vi väl försöka hitta på något här.. puss så länge <3
KYss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0