22/5 vanlig dag...

jaha.. då va de fredag och snart helg.. skönt.. men jag har ju nästan varit ledig hela veckan..
hemstudiedag i måndags, skola tisdag onsdag och sen ledig torsdag, fredag.... jävla nice vecka :D

iaf.. idag har jag inte gjort någonting faktiskt.. jag har mest suttit här på datorn och skrivit.. :D
sen vid 1 drog jag,mamma o pappa och käka lunch på vita elefenten... jättegott :D

sen skjusa pappa hem mig hit. då satte jag mig vid tv:en typ :D och datorn lite också <:D haha xD
den drog jag och mamma och mötte pappa på ackes så vi bestämde tapeter till pappas nya lägenhet..
jag ska ha svart med en silver och rosa fondvägg :P sååå grym<3 (1000 kr rullen bara xD)
men vill ha den iaf <3

sen åkte jag med mamma när hon red på medina :) gick jätte bra :) gick jätte bra för mia (faster) också på stansa <3 dom ska tävla nästa helg <3 kommer gå as bra tror jag :)

iaf.. sen åkte vi hem och gjorde lite mat :D så kom pappa och han hade med sig..... GODIS <3 åh hihi, fast de va för att jag sa att han skulle ha med sig de :P hihih

men ja, vi mös i soffan med godis och nån konstig film som va på tv xD
sen var det god natt <3

god natt <3
/AG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0