Gästinlägg!

Hej! Micke heter jag och jag har hjälpt Amanda med utseende på bloggen. Alltså design! Hon gillade den jätte mycket! Gillar ni den? Hon ville så gärna ha mixpod fortfarande så jag satte en ny på ett annat ställe. Jag ska inte säga något om musiken.. hehe. Den har hon valt all by her self! Jag har som sagt hjälpt henne och därför fått tillstånd att logga in på hennes bloggkonto - Men jag tänker absolut inte logga in på den någon mer gång om hon då inte ber mig om hjälp och så! Jag fick som tack för hjälpen skriva ett gästinlägg! Tack Amanda♥!

Vill någon mer än Amanda ha hjälp med bloggdesign? Jag kanske kan göra en åt just dej! Beror lite på hur mycket tid jag har i sommar! Skriv en kommentar på min blogg om du vill ha en design av mig eller så kan ni ju bara skriva en kommentar för att vara lite sociala och snälla (a). Alltid kul att få kommentarer!

www.mickesegna.blogg.se

Ha det så bra i sommar! Stora blöta härliga sommarkramar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0