29 Juni.. blandat från helgen :)

åååh! helgen var riktigt super strålande sol, lätt svalkande vind och as varmt? kan det bli bättre ? nej... Jobbade på torsdagen på cafet.. vart ett lååångt jobb pass :) fredagen bar det av till skövde.. Mamma jag och linnéa (bästis) fyfan vad hääärligt :D<3

jag och bästa bästis satt nere vid sommarstugan på bryggan och bara pratade om allt som går att prata om, det är skönt att man kan prata om verkligen allt med varandra <3 om drömmar,tankar,framtid allt det är skönt att ha en sån bästis vid ens sida <3 tänk.. nu i sommar har jag och Linnéa varit riktiga kompisar i ett år.. vi vart egentligen inte bästisar förns i.. ja typ oktober tror jag då vi vart som tigthast :D<3 iaf på kvällen köpte vi gott gott och mös i soffan <3

på lördagen åkte vi till skara Sommarland och njöt där <3 vi badade lite.. gick runt åkte lite.. ja vi hade riktigt roligt <3 inge stress inet sånt.. vi bara gick och pratade om allt som vanligt igen.. såå härligt <3 stekvarmt var det också <3vi gjorde assss snygga tröööjor :P<3

så på kvällen gick vi ut på Riviera och åt goood mat och sen gick vi runt i stan och hade riktigt, riktigt roligt, det är bara Linnéa man kan ha så roligt med <3

sen vart det hem och kolla film och käka chips.. och jordgubbar o glass <3

söndag åkte vi hem igen.. köpte mega glass på vägen, mmm. gammeldags våffla med 3 kulor,grädde och valfritopping? hur jäkla gott var inte det? mmm<3


kvällen hemma så var vi och åt på vita elefanten .. )jag mamma o pappa) sen ner till hamncafet (där jag jobbar)
gick hem efter ett litet tag, var inte så jätte kul där.. :(









MÅNDAG!!!

jobba idag som vanligt.. börjar nu vid 4 och slutar när dom stänger.. :) fick tyvärr reda på att dem hade haft inbrott igår morse :( men som ''tur'' var snoddes bara några sprit flaskor.. hoo tur det att det inte var allt annat, om man säger så..

sool och varmt är det.. hoo nästan jobbit xD men men, man ska fan inte klaga.. för sen när det regnar kommer man sitta och - faaan jag vill ha soooool och väääärme.. xD

nej.. men nu måste jag kila och jobba nu .. <3




xxx Amanda<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0