28/5 - Bounce i sthlm

OMG!!!!!!!!
pappa mig med mig på överasking idag efter skolan.. :O Jag hade fan ingen jävla aning vart vi skulle eller ett piss...


men tillslut kom vi till sthlm... Käkade på en ganska fin restaurang, jätte trevligt... jätte god mat ..

 käkade en as god plankstek... mmmm<3<3 pappa <3

va och strosade lite i affärer, fast allt va typ stängt xD hahaha.. lite komiskt...

SEEEN!!!! kom vi fram till Orionteatern....

och vad skulle vi göra där???? :O
JO VI SKULLE SE BOUNCE DANS SHOW :o!!!!!!  omg va cooool den var <3<3<3



sen efter showen hade dom skumparty.. fan va kul de va :) hahha as mkt skum o grejer..
och vet ni???? AAAAAAAAAAA JAG DANSADE HELT SJÄLV INFÖR HEEEELA BOUNCE GÄNGET!!! OCH VART FILMAD AV DOM!!!!!!!!!  + 499 PERS :OO:O:O:O:O:O!!!!!!!!!!!!!!!!!!



sen åkte vi hem och sooooov!!!
fan vilken häärlig dag det var!!<3

// AG

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vilken snäll pappa du har :)

2009-06-02 @ 17:10:30
URL: http://loviiizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0