2/6 packning och shopping..

Men seriöst? har ni någon gång varit med om att de ska ta 2 timmar att bara köpa EN regn jacka? asså shit.. Jag ville ju ha en snygg jacka, ska de vara så svårt o hitta?.. Ja tydligen... Men tillslut hittade jag den ultimata jackan, på Night Mare faktiskt.. Den e rosa :P hihi, typiskt mig...

Drog o käka en kyckligsallad på drott me pappa..Gött,gött.. rekomenderar faktiskt salladen där, den e super... <3
Hem och packa klart HELA mitt rum..Flyttar ju den 13 juni... fyfan va jag har grinat... de e så jävulskt jobbigt att slitas från något man älskar så mycket... 

ni vet, när man känner här är jag trygg, här vill jag alltid vara och kommer nog alltid att vara.. Så försvinner det från dig? och allt är bort och kommer aldrig tbx mer.... de är så jag känner just nu, jag började precis njuta av det efter 8 år, så i somras kände jag.. Här kommer jag alltid bo, vi ska aldrig någonsin flytta.. och tog del av huset och njöt av det så sjukt mkt jag kunde... 

så ett halv år senare, så får du reda på att allt är bort..allt kommer att försvinna...
och nu är tiden inne, för att allt ska försvinna... 

Har gråtit varje natt/kväll förra veckan, sista gången jag bodde där... gråtit och gråtit, till och med nu.. nu när jag skriver om det så gråter jag.. grät igår kväll också, men då va patrik uppe, så snackade på msn me honom.. tack <3 

kommer inte träffa min älskling förns om 5 veckor... men vi kommer kunna ha kontakt igen om 4 veckor.. för hon är i Tunisien, hoppas du får det bra där, kommer sakna dig mest <3 





Iallafall, imorrgon (3 juni) åker jag till England med min skola :) är så nervös, men hoppas det ska bli kul, eller det ska bli kul.. det vet jag <3 
och vet ni?                       Hon gillar också TokioHotel <3<3 wiii <3

Hon jag ska bo hos heter Hannah Ross-nichol, hon har en lille bror på 9 år, bor med sin mamma och pappa :) 
spelar klarinet och keyboard, gillar att gå på bio, konserter och shoppa :) hihi det ska bli kul att träffa henne.. 
snackade lite med henne på msn vid 8, vi snackade musik och att VI SES I MORRON!!! :D <3<3<3

så nu kommer jag inte kunna lägga in något från imorgon eftermiddag till den 10 juni.. 

nej nu ska jag fixa manikyr på mina naglar, så dom e snygga till England :) 


skolan vi ska besöka i England





Ha de bäst

//AG


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0