haha fan va dåååålig jag är xD

meeen usch!!! fy vad jag är dåålig på att ladda upp på bloggen xD usch usch, men är det ens någon som läser?
kommentera gärna om ni läser bloggen!

men ja ialla fall..

(17 - 19 Juli )
Helgen hos Linnéa var super duper mysig, kollade minst 12 timmar film, åkte häst och vagn, var i kyrkan och tog kort åkte lite moppe<3
ja och så kom vi ju på att det var exakt ett årsen vi gjorde det första gången eller, ja.. nu lät det fel, men alltså det var exakt ett år sen hennes föräldrar var borta och jag sov hos henne på det sättet och var i kyrkan och allt det där :) <3


(21 juli)
Då var jag på Gröna lund med familjen axelssons, hallmans + simon, jag, pappa, grodan och någon jag inte vet vad han heter.. vi drog med tåget till sthlm vid 9 över 10 på morgonen och åkte hem vid samma tid fast på kvällen.. Super mysig dag, vart lite regn i kanske 45 min sen var det uppehåll resten av dagen!
Jag åkte såklart nya Tele2 Insane. Den var ju grymt rolig, jag skrattade sååå jävla mycket fyfan vad kul det var!

 

(22 Juli)
vi var hos Fido och Lotta på middag / lite fest det var verkligen jätte trevlig, god mat och allt. själv lekte jag lite smått i sandlådan med Alvina en liten stund.. sjukt roligt :P

 

(23 Juli)
jag och pappa har varit i Västerås och shoppat låss kan man säga tycker jag! Men men vad ska man göra, vi  behövde ju grejerna så, varför inte?

shopping lista

MediaMarkt
Bärbar dator
grej till datorn
skrivare
brödrost
IKEA
lampa
Mio-möbler
bord till balkongen


pappa jonas



XXX Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0