3 Juli - regn regn och åter regn :(

jaha.. vad fan hände med vädret? soool hela jävla veckan och nu? spööööö regn och åska? vafan e de här?


jobbade igår från 11 - 15 var sjukt mkt folk, 350 pers på 3 timmar .. (på cafet/restaurangen) så jag fick springa mellan glassboden och cafet för att plocka undan från alla bord och sånt... :) stog och skämtarde lite med han som jobbar i disken xD haha han va ju roligare än vad jag trott..xD iaf det var ganska mkt folk i glassboden också..

Efter jobbet drog jag hem och aaa.. gjorde typ ingenting.. kollade tv satt vid datorn.. (förlåt för att jag inte la in något igar, glömde) på kvällen var jag ensam hemma, mamma var borta.. såå jag gick o köpte en god pizza och käka, jag har nog inte käkat pizza sen... jag vet fan inte.. förra året någon gång, så tke jag kunde få äta en nu iaf.. meeeen jag kände mig geenast onyttig så nu är de dags o börja träna igen, det har jag och therece bestämt.. att nu jävlar ska vi börja träna inför gympa sesongen igen, man måste vara i topform iår, för iår kommer det satsningar från både mig och therece.. Det kan jag lova er!!! 

Men men.. vet ni? nu är det så att jag ska städa mitt AS stökiga rum och sedan packa inför helgen på Gräsö.. :) 
ska spendera min helg på gräsö med pappa och folk från fallskärmsklubben, så det blir nog jävligt kul.. 






uppdatering från gräsö kommer när jag är hemma på söndag igen!!  




XXX Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0