dagens 13 december Lucia dagen!!

jag och älsk vaknade lagom tidigt o lagom sent :) vi gjorde iorgning frukost och kollade på film :) nu vart det julfritt :) filmen asså.. sen senare så gick vi ut på stan och kollade på kläder och bara gick runt och flummade liksom :)<3 sen drög vi typ till museet inte spec intressant men men xD haha, sen hem till mig igen och kolla film <3 vi kollar alltid film när vi är, och det är alltid liksom myyysigt <3
älskar dig massor bästa vän <<3<3<3<3<3


3:e advent <3

fruukost <3

<3<3


PÅ kvällen drog jag,pappa och Monica ner till coop, handlar allt till falun och sedan drog vi ner till vita elefanten (thairestaurang) as god mat dom har där asså <3  och sedan drog jag hem till mamma för att börja packa inför falun, som jag inte gjort för jag fastnade här vid bloggen :P hih tur jag har som är smart och började packa redan i onsdag då ;)

pappi <3

Monica <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0