Skövde och Matfestivalen

åååååh fyfan va trött man blir ibland asså... kolla jag har gått upp tidigt (brukar gö de men iaf) för att få se uppskjutningen av discovery live på tv... men nej som ni vet har det ju inte blivit av... men så i Lördags morse..såklart när jag inte kunde kolla så sköts dom upp i rymden... är inte de typiskt eller? joo, jag som ville se.. *suck*

 



Meeen nu ska jag berätta om en sjuuuukt rolig helg i Skövde asså <3
 Va ju i skövde på Matfestivalen med mamma, Marie och Annika... sååå sjukt kul vi hade alltså... fredan drog vi dit jö.. sen drog vi till Owe på fest och va där haha han bjöd mig på stänkare xD haha mamma höll på o döda honom xD

Sen drog vi ut på festivalen och hade de niiiice asså (Y) käkade god mat, hade skojigt ja ni vet allt sånt.. suuper bäst <3

   


 Lördagen så va de shopping, jippi om ni frågar mig :D jag köpte ett par skor, 2 toppar, ett par tränings-byxor  och tights wiiii <3 hihi... sen va de käka lite.. träffade min moster som skulle ha bebis samma dag hihi stora magen liksom.. hihi sen ja gick vi runt på festivalen och ja så :)

På kvällen hade jag och Anders lite filmkväll då me godis xD haha spelade sing star och nått annat spel xD haha..
käkade pannkakor och ja som sagt kollade på film (Y) så det vart bara mys och lugnt liksom <3

   


söndag var det bara vakna och sen typ åka hem.. såå nu e ja hemma o gör ingenting..
fick reda på att min moster fick bebis där på natten mellan lör o sön, söndagsnatt klockan 2 kom min lilla kusin Denise till världen :) min första tjej kusin <3 Grattis Caroline och Peter :) <3

japp det var helgen iaf :) hihihihi<3


puss på er alla <3

XXX Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0