sista dagen på sommarlovet!!! (17/8)

aaah sista den på sommarlovet idag och vafan!! allt har gått så jävla,jävla fort!!!!! tråkigt:(

men iaf, dagen spenderades på stan med bästa vän, shopade nytt nagellack,nagel pensel (så jag kan föra små mönster) och ny mascara, niiiice <3

´käade thaibuffé uppe på bountasthai me bästa vän och hennes mamma. sen drog jag är bästis ner till stan igen.

men va tror ni händer då? ja vafan det börjar spö regna och va göär man då? Jo om man heter Amanda och Linnéa går man  och hyr 2 filmer och köper lite godis och varsin dricka och drar hem till amanda och kollar på film och mysar<3

sedan var det bara att gå och möta Therece för att gå på gympa-möte, ja det är så nu! nu sätter gympan igång igen och jag är taggad till tusen!!!

har fått en till grupp nu, så jag vill bara säga till alla er läsare!
jag kommer inte kunna vara inne på bloggen lika ofta nu kanske men ni kommer få veta lika mycket ändå!!


kommer ha pärlorna på måndagar 17.00-19.00
pojkarna-pärlorna-hjälpa 2 andra grupper och träna själv på onsdagar 16.30 - 20.30(går direkt efter skolan)
torsdagar har jag ny grupp 16.30- 18.00

(på pojkarna har jag en egen grupp så det e lite jobb med annat där)



dagens klädsel!


långt linné- B.young
jeans- Gina tricot
pumps- dinsko



XXX Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0