men fyfan vilken seg jävla dag!

happ, regn,regn,regn!!! fyfan cykla till skolan i regnet hur kul e de? inte kul!!
dagen varti inte bättre för att vi hade matte för nationella.. gick piss tkr jag, men jag gjorde så gott jag kunde.. sen var det lunch, nån äcklig torr fisk, käkade morötter fan... seeen va de so/svenska w.s (work shop) i typ 3 timmar sen va de bg och sen ÄNTLIGEN slut.. dagen gick nog fan segare än segast... sen var det bara att cykla hem i spöregnet.. *suck* asså... sen när man sitter vid datorn vafan händer då ? jo vafan vrf ine slänga in med strömavbrott? ja vrf inte ?


meeeen, dagen blev ljusare när man åkte på kalas och fick vara med favo Meja, gullunge love you <3<3<3 som dessutom fyllde 10 månader prick idag när mamma ullis fyllde 33, GRATTIS (igen) <3
sen drog ja o mamma o handla lite och nu hamnade jag här.. nice? jo visst..



 



åååh, måste bara berätta, vart faktiskt lite glad i skolan idag.. jo de va såhär, jag pratade med Elin (lärare) och hon sa såhär..
Elin-men du, vad fin du är, du har jätte fin hy.. vad har du gjort? va gör du :)
jag- ja nej inge spec typ.. lite ansikts prodicter o så..
elin- ja men du e jätte fin... jag måste ju säga att du är oooovanligt snygg idag Amanda :)
jag- ja men du me Elin, alltid jö :) hih

Elin är en av  dom bästa lärarna tkr jag,:D <3


haha,
sen måste jag säga.. kopiatorn i skolan var trasig och Jonas,  han e bra på allt sånt och väldigt teknisk av sig.. men sen så löser Sandra allt med en gaffel, så ägda killarna blev.. haha och då kom det här..

Leon- haha, ja jonas, har du lärt dig något nu då?
Jonas- japp, hur man använder en gaffel..
Amanda- ååh tjejerna i 9:an ÄÄÄÄÄGER!!!!!!!!!

(killarna skämdes lite tror jag, hihi )

men ja annars var dagen PISS!



dagens klädsel!!



men, ja... puss på er då älsklingar <3

XXX Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0