Gooood morgon sverige <3

hahhaa otroligt vad flum jag var igår asså? hahah fyfan måste nästan lägga in samtalet mellan mig och Therece asså, fyfan va kul xD haha
ja, ni som snacka me mig vet haha xD
 

Men jaha? nu gick man upp tidigt för att se den där uppskjuningen igen... soimn var UPPSkJUTEN (igen) asså stackars fuglesagne :( menmen så är det... ny uppskjutningstid är tydligen typ 05.50 runt där någonstans i morgon (lördag) bitti...


iaf.. blir skoolan idag då.. har svenska förnationella och sen hämtar mamma mig så drar vi till Skövde på matfestivalen.. niiice :) kommer hem på söndag det är bara ringa o messa me mig fall ni vill ;o) hihi

iaf måste nog sticka nu.. ska klippa mig 08.15 så måste kanske kläpå mig o fixa håret lite och allt annat..

puss på er alla <3






XXX Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0