barn...... vilken lek ;)

ja men dååå har Amanda varit barnvakt då :)
igåår sörrni va lilla Amanda hemma hos Lizze och passade Cedella o Angus.. och oscar men oscar och angus e ''äldre'' så dom behöver man inte passa.. :)

man vart ju som barn igen asså...

vi käkade kebab och lekte heeeela kvällen :) lite godis åt vi också, hihih busigt ;)


aktiviteterna underkvällen /natten (Y)

bygga pussel
leka med doras värld ( man byggde som lego sen lekte vi)
spela spel
äta
leka med barbies
kolla film
leka med dockor
läsa saga för cedella
leka me dockor igen
spela spel igen
busa lite
spela dator
en gå hem ..



Johan (lizzes  kille) följde mig ´hem så jag inte gick ensam på stan på natten när typ enköpings en av dom större festerna är.. så han gick med mig o kolla så jag kom hem ordentligt och allt :) (tack det var väldigt snällt av dig :))


jag och Cedella <3


Kommentarer
Postat av: TAGGE

DU ÄR EN KLIPPA..

2009-08-02 @ 23:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0