Hahah men bra jobbat..

Hahaha åh jag måste bara få berätta denna roliga, men ändå halv tråkiga grej...
Jag har blivit anställd och allt, igår för att vara exakt... man skulle kunna säga att jag är konsult... jag blir uthyr som vikarie till skolor och förskolor här i stockholm när dom behöver folk... Fan vad gött tänkte jag! så tänkte jag att ja man vafan, förskolor har ju iaf öppet på sommaren, så lite jobb lär man ju kunna få liksom.... men njaa.... det är ju typ noll jobb hela sommaren... ja men såbra! xD Skit glad för att man fått ett jobb, så får man leta efter ett till jobb med en gång efter man skrivit på papper hahaha...

såååå...
är det någon som har nått extra jobb framför allt i Juli, lite juni, lite augusti... såååå skulle jag bli rätt glad hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0