BAAAM välkommen måndag!

Ja som sagt så är det måndag och då är det gym som gäller!
Jajjemen! Blev som vanligt en total workout!
 
uppvärmning på en crosstrainer 10min i ett medeltempo, här ska man bara bli lite varm i kroppen, INTE köra slut sig!!!
Sen drar vi på med vikter!
 
Deadlift 10st x 4set - vikt: 40kg
 
Squat2 10st x 4set - Vikt: 30kg
 
Cybexmaskin 10st x 3set - Vikt: 35kg
 
Push ups 10st x 3set
 
''standing'' 12st x 3set - vikt: 14.25kg
Push ups och Standing mixar jag, alltså ett set push ups, ett set standing, och gör den mixen 3 set!

Seatedmaskin 12st x 3set - 35kg
 
Plankan  3set - 1min, 40,sek, 30sek 
och Stretch!
 
Det var dagen gympass!
Ganska bra för att vara 3e gympasset!
 
KÖTTA!!
 
 
Här har ni mitt program! och lite bildförklaring på vad allt är!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0