aktiv-vila!

Idag blev det en sånhär aktiv-vila dag! det blev en 5km promenad längst vackra nacka strand med ett litet stopp på J för en varm choklad!
det är så fint att gå där längst bryggan dom byggt som en "strand promenad" längst vattnet, jättefint!

Som jag skrev förut så har jag ju inga bokade pass fre-sön utan känner jag för att träna då, så gör jag det! vill jag inte, nej då gör jag inte det! annars är det där med aktiv-vila jävligt intelligent, ja asså det är ju typ promenader och sånt liknande! sånt kan man göra utan att överdrivet trötta ut kroppen också!

nej då tar jag helg! har utöver promenad, bakat bullar idag!

Önskar alla en trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0