Ah men döda mig långsamt!

Ah men fyfan vilken jobbig dag på gymmet!! fyhelvete det var ingen bra dag alls! det var förmodligen bättre än vad det låter! men jag är små förkyld, laddat dåligt med mat under dagen så det har nog en del med det att göra!

detta blev dagens!

Deadlift: 10st x 2set - 50kg, 10st x 1set - 40kg
squat2: 3set - 30kg
cybexmaskin: 12 x 3set - 35kg
push ups: 3set
standing: 12st x 3set - 14.25kg
plankan: 1min, 30sek, 30sek (3set)
seated: 12st x 3set - 35kg

även idag är ju push upsen och standing mixade! :-)

Ja som ni ser så är det typ samma som i måndags, jag ökade dock deadliften med 10kg de tre första seten! grymt!

Men mina ben är som döda! fyfan, skriver som i rubriken, döda mig långsamt... vad de känns!

kan även vara efter krogar ställningen fråb yogan och men fina "dans träning" här hemma igår kväll i högklackat!

imorgon är det zumba som står på schemat mina vänner!







God natt kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Du såg stark ut! Men ibland känns det tungt!

2013-10-03 @ 01:44:45
Postat av: Pappsen

Du såg stark ut! Men ibland känns det tungt!

2013-10-03 @ 01:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0