så sjukt!

Asså det är ju så in i helvete jävla stört det här med studenten... Fyfan vad knepigt och just nu i skolan gör man inte ett skit typ, hade en lektion idag..EN!! där skulle vi lyssna på danska och översätta hahah lätt.. not xD. Men liksom nästa vecka är den sista hela veckan som jag går i skolan.. SISTA VECKAN! vad gör man då? jo man städar, rensar ut alla sina grejer, tar hem det som ska hem och liksom säger hejdå till liksom allt som är där, minnen som sitter i väggarna i skolan... NEJ men fyfan vad stört.. jag kan inte fatta det, jag kan ärligt talat inte fatta att jag tar studenten!
Var hos frissan idag och diskuterade hur jag skulle ha mitt hår på studentbalen, helt jävla sjukt! allt är liksom klart, jag kan inte förbereda så jävla mycket mer och det gör mig nästan lite crazy! vafan jag måste ju ha något att fixa med nu innan allt är slut! vi har ju ärvt en symaskin och så tog jag massa tyger så jag får väl lära mig sy eller nått sånt eländigt bara för att ha nått o göra! senaste veckorna så har jag ju typ bakat, grejat med sockerpasta, fixat med kläder... men nu, allt klart.. jag ska sätta mig och skriva en jävla bok om mitt liv eller nått.. nej verkligen inte!

för sätter jag mig och tänker, då slutar det bara med något dåligt! dåliga tankar uppstår när man är understimulerad!
och tänker.. för mycket... gör jag när jag är uttråkad.. eller städar! men vi har ju nyligen flyttat så allt är ju orgat så bra fortfarande... livet är hårt asså ;-) hahah

Men fortfarande jag känner mig lite overload liksom... Sjukt jävla.. ja jag vet inte...

btw.. ni som tagit studenten!.. vattenfast mascara, är det något man bör skaffa sig inför studenten??

12 dagar kvar... sen smäller det ;-) woop woop happy girl liksom :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0