14 dagar..

Idag är det ta mig fan 14 dagar kvar till studenten. Jag måste ärligt säga att det känns mer och mer sjukt ju närmre man kommer, det är liksom som lite overkligt på något sätt om man kan säga så. Man skulle nästan kunna säga att allt börjar bli klart faktiskt. Nästa fredag 31/5 så sätts de sista betygen, mohaha inga ig varningar så jag behöver inte oroa mig någonstans! Jag är iprincip klar med alla kurser, nu på slutet sitter man mest på lektionerna och lyssnar och får närvaro liksom, inga prov, inga inlämningar! awesome!! Det känns som att vi är ute i god tid om man jämför med vissa andra år, vi gjorde lakan till ena sidan på lastbilen redan i februari, nu ska vi göra ett till som är mer personligt till vårat program och sen ska det göras en till gemensam tänkte vi... Men sen så liksom är typ det mesta klart och planerat liksom, kanske nån små grej här och där, typ dekorera hemma, men det är lite väl tidigt att göra det nu liksom!
Asså fan, studenten, vilken sjuk jävla grej alltså och jag funderar på att skaffa vattenfast mascara, om man inte kommer gråta så kommer jag garanterat att skratta så att tårarna sprutar ändå, jag brukar ju liksom göra det i vanliga fall, så det vore inte ovanligt om det skulle vara så den dagen också menar jag!
 
Men ååååååh jag vet inte hur jag ska känna mig riktigt! det känns lite som en känslomässig ångest... eller ner inte ångest.. katastrof... neej fel ord... vad fan äre för ord jag letar efter???....??.......? typ... känslomässig översvämning? nej jag vet fan inte, jag vet inte ens om det finns något ord för den typen av känsla jag menar. Jag kan ju tydligen inte ens beskriva känslan själv så vafan... Man skulle kunna säga att det är en bunt med en jävla massa olika känslor och alla är jääävligt laddade liksom.. AAAAHAHAHAHAAHH en explsion liksom! emotional overload, typ lite så hahaha... åh gud det är inte lätt att beskriva känslor i kroppen sådär, känslor i huvudet är en sak, men en känsla man har i kroppen ooooh den är svåååår!!
 
fjorton dagar kvar!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Njut av det.. Alla känslorna!!! <3

2013-05-23 @ 22:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0