tisdag? är det tisdag?

Är det tisdag idag? jag blir liksom lite förvirrad när jag aldrig är i skolan, ha vissa har det allt bra alltså! nej men igår var det studiedag, idag var det bara brandövning och sen var det slut. grattis sluta klockan 10 liksom haha! imorgon är det vanlig skola igen och då har ju halva veckan gått! herrejävlar vad fort det går! Nästa vecka börjar min praktik liksom, hur ska det gå? ...... varför skrev jag så? ingen aning egentligen, varför skulle det inte gå bra? haha ingen aning, kul att man skriver sånna saker när man inte vet varför man skriver det! he konstig man är...
snart är det påsk... trevligt!

fan vad jag har mycket att se framemot iår.. Jag menar det är mycket som kommer att hända som jag inte har den blekaste aning om, men det händer även en jävla massa som jag har full koll på.. Tillexempel att jag ska åka till Prag, jag ska ta studenten, jag ska på studentbal, jag ska åka till gotland, jag ska flytta till sthlm.. Så kul, prag blir ju liksom en resa med klassen, bara det är ju hur kul som helst, student fattar väl alla att det är hur kul som helst, bal är mest kul för att man får vara så otroligt uppklädd och fin, gotland kära lilla Gotland där finns en cool story bakom.. För 4 år sedan i sommar så var jag och mamma på Gotland, hon var "nyskild" och jag skulle börja i 9an.. vi sa då att om 4år så har jag slutat gymnasiet och då skulle vi åka tillbaka för att se vad som hänt under de 4åren.. denna resa har alltså varit planerad i 4år... sthlm, mitt älskade sthlm nu kommer jag, och nu får pappa ha mig hemma på heltid istället <3

jag har så mycket att se fram emot, det är så svårt att förstå det på ett sätt.. nu börjar min del av livet där jag bestämmer och där jag skriver min egen story...

Det kommer bli bra...

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Det kommer bli JÄTTEbra... <3

2013-03-12 @ 16:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0