TGIF!

Äntligen är det fredag, det var då fan på tiden.. Det var ju fan en hel vecka sedan sist liksom! Jag har precis tagit en härlig dusch efter att ha hängt i stallet, jag säger bara en sak och det är TRÄNINGSVÄRK! red ett pass på 6åriga Bolero idag och jävlar vad mab får jobba, herregud! Jag är ju liksom helt slut i benen! haha!

Nej men fan Fredag.. härliga fredag och det känns så jävla bra att nästa vecka är sista veckan innan man går ut på praktiken i 7 veckor.. Sen att 2 av dom veckorna går bort till ett lov och en resa till Prag, härligt! så det blir väl 5 veckors praktik och sen är det iprincip student.. helt sjukt! Det sista på svenskan redovisas på fredag nästa vecka och sista prov i kultur och stilhistoria också på fredag.. Måndag är det ledigt, tisdag är det brandövning 8-11 sen slut, sen vanlig vecka efter det.. helt sjukt!
btw så har jag trappat ner på mitt facebookande! från att kolla ca en gång i kvarten till att jag idag endast varit inne en gång och det var för att mamma taggade mig i ett inlägg. jag har varit inne ca 5 gånger sedan i tisdags DUKTIGT! .... Jag är istället inne på instagram mycket mer! hahahahaha fast inte i närheten av mitt fb beroende, men jag är fan grym alltså!

Nej fan imorgon blir det utgång, ha en mysig fredag och en rolig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0