klänningar - beställt

Sååå då var studentklänning och balklänning beställt! Underbart!! beräknas att komma typ 28 mars så nu är det bara att vänta på dom nya fina klänningarna!

Det blev en finare studentklänning än vad jag först räknat med, men jävlar vad fin den är! Kommer bli såå bra!
Balklänningen är mycket enklare än vad jag först tänkt, men eftersom att jag kommer att ha min stora tiara på är det lika bra, man vill ju inte se ut som en julgran liksom, helt överpimpad.. Men det blir en fin röd klänning!

Vad ska man ha för skor? asså på studenten kommer man verkligen palla springa runt i klackar hela den dagen? jag funderar på vanliga skor eller i så fall med mini klackar.. Ha vi får de vad det blir!
På balen blir det nog klackar tror jag faktiskt, jag och mina klackar liksom, jävla snyggt ju!

Nej nu får veckorna/ dagarna gå fort så att klänningarna kommer :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0