flytt till storstan..

Ja det är väl mer eller mindre officiellt att jag flyttar till Stockholm, men att jag flyttar v.25 är något helt nytt!
Jag har varit mentalt inställd på att flytta dit i snart 3 år, otroligt långtid! och nu när man är där så känns det så skumt att det liksom ska bli ens vardag att bo där..Men det ska bli sjukt kul, Falköping är för litet för mig, i need something bigger, lite så! och skulle jag sakna Sveriges kotätastekommun så är det bara att gå upp till skansen och titta på kossorna liksom, hur svårt kan det vara!
Waow vilket jävla äventyr det är som väntar nu.. Helt fantastiskt, som jag längtat efter alla dessa äventyr som bara väntar på att jag ska uppleva dom! he det känns lite overkligt faktiskt när man tänker på det, jag har ju liksom i 3 år bara varit på besök där, nu ska man liksom bo där på riktigt... waow.. och man ska bo med nya människor också, pappa har jag ju bott ihop med förut, men Monica och barnen har jag ju inte bott ihop med på det sättet liksom, bara när jag varit där och hälsat på... Det ska bli kul det här asså... JÄVLIGT kul om jag ska vara ärlig... Asså jag vet inte vad jag ska skriva, fan det där här ju bara.. ah nej det är så sjukt hela alltihopa, fan man är ju snart 08 liksom... overkligt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0