FB, taggar ner..

På riktigt så har jag trappat ner på mitt facebookande efter att jag blivit galen på mig själv efter att varit inne för mycket. Egentligen så händer ju inte ett jävla skit på FB.. Var inne en sväng idag och läste inte ett enda intressant inlägg från det senaste dygnet.. Det enda roliga är väl bilder i så fall, vissa inlägg är roliga att läsa men resten Nej!... Förr tyckte jag att facebook var mycket roligare, folk skrev mer seriösa saker och i rätt mängd.. Nu är det bara en jävla massa "like if you are blond" eller liknande "1like = 1respect" asså sånt skit och jag blir så trött på den skiten! Jag är absolut så att jag gör saker på FB för uppmärksamhet men på ett diskret sätt... Man blir ju tokig på alla attentionwhore människor och alla jävlar som lägger ut en massa skit som inte gör någon nytta... Absolut så skriver kanske inte jag nått som till för något till världen men vafan att jag gillar en bild kommer inte att förändra världen... Det var bättre förr... Tänk på den tiden när man hade pets och sånt, köpte och sålde vänner, snacka om utveckling... Men för er som verkligen följer mig på FB ser ju att jag har så att det kommer in på fb när jag gjort inlägg så då kan ni ju följa här om ni tycker att jag är för dålig på facebook :)

Nej men ärligt, tagga ner på fb är skönt så in i helvete, slipper man att sånt som man blir irriterad på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0