Bästa terminen..

Uj uj uj vad jag sliter ut mig... NOT! Jag måste säga att jag inte alls klagar på mitt schema denna termin faktiskt! En enda lektion på tisdagar, det är inte alls speciellt synd om mig.. Och inte nog med det igår så hade jag 2 lektioner den ena behöver man inte gå på pga eget arbete (plugg på annan plats) och sen andra var samtidigt som ett möte, så igår var jag på ett möte och inte så mycket mer.. guud det är så synd om mig, haha eller inte!
Men faktiskt det är typ bara denna vecka och nästa vecka som jag har kvar att ha det såhär chill, sen vecka 12 börjar praktiken och då är det 8 varje dag.. Men vafan vecka 13 är det lov, sen 14-18 är det vara att jobba på, 19 drar vi till Prag, 20-22 är det chill, 23 så är det student... gud fan vad chill vi har det! och det är bara två inlämningar och ett prov kvar sen är allt klart inför studenten SÅ JÄVLA SKÖNT!
Idag är det ju faktiskt EXAKT 3 månader kvar till studenten, så idag om 3 månader är jag i ett jävla lyckorus och jag hoppas att vädret är minst lika bra som det är idag! Men så tänker man såhär ujuj 3 månader är lång tid, fast vafan det har ju gått 2 månader sen vi började efter jullovet, oh herregud det här går ju skit fort!
LÄNGTAAAA!!
och btw... VÅRKÄNSLOR!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0