studentbalen!!

Det var ju studentbal söndagen den 9 Juni.. vilken fantastisk bal! såå grymt ordnat och allt var så bra! Alla var så fina och allt var trevligt..
för er som inte var där..
Allt börjar med att ca 100 bilar åker från skolan upp till berget. Det är allt från nya sportbilar, gamla sportbilar, fina gamla bilar, "raggar bilar", det var till och med gamla cyklar i år! otroligt fint! bilarna kör en och en fram till röda mattan utan för entren till mössebergskurort. Vid rödamattan står en kille och öppnar bildörren och en tjej som ger en ett champagneglas och sedan går man längst hela rödamattan och blir fotograferad, längstbort på rödamattan stog två fotografer och fotade en innan man gick in. Ute på baksidan samlades alla och även där fanns en fotograf som fotade till studentkatalogen... här fotas det mycket av familj annars!

Det minglas en stund innan middagen. Middagen var en trerätters, massa massa mat, jättegod och fräsch mat! efter middagen är det party! personalen röjde lite bland borden och plötsligt var det dansgol och band som spelade! Jag hade en underbar kväll med mina vänner! vi hade så sjukt kul!
vid halv 12 tiden fanns det korv ute som dom stog och grillade! skit bra!! vid 1 var det slut på partyt och jag gav mig av hemåt...

Man borde gå på bal oftare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0