Gotland förra veckan

Underbara Gotland! Nu var det ju nästan en hel vecka sedan jag var på gotland, men det har varit lite annat i veckan så jag har inte hunnit skriva här riktigt..

Vilken tur med vädret vi hade! strålande sol hela helgen, lite blåsigt men ingen fara med det! :-) Det var bara jag och mamma som var iväg. Det var nämligen 4årsen hon och jag var där sist och då sa vi att vi skulle åka tillbaka om 4år för att se vart livet tog vägen och vad som har hänt under dom åren!

det har hänt mycket under dom åren, men vi hade det mysigt, softade mest runt och hade en mysig helg tillsammans! :-)

gotland är bra mysigt, jag älskar Gotland, underbar liten ö.. det är nästan så att man vill ha ett sommarhus där så att man kan bo där på sommarn!

underbara helg med Lilla mamma <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0