Dagen efter..

Dagen efter studenten måste vara något av de sorligaste dagarna va? Jag menar igår så var lyckan över att ta studenten så enorm att man inte tänkte allt för mycket på att man inte kommer träffa sina vänner något mer nu. Iallafall inte varje dag.. Det är idag när man fattat och man har tid att tänka som det kommer och saknaden efter sina vänner kommer direkt! fina, fina HV10, jag kommer att sakna er <3

Min student var iallafall helt fantastisk, jag kunde inte föreställa mig något bättre! Vi började med champagnefrukos hemma hos mig hela min klass och hade det mysigt innan vi åkte till skolan för att gå på studentceremonin! sooom, som vanligt är lite väl utdragen.. Sen kortegen ner till torget, då alla skriker student grejer och bara är så jävla lyckliga! ner på torget och bli grattade av familj och vänner för att sedan åka flak! Efter allt detta så är det bara hem och fira med underbara människor! Så tacksam för att alla kom och för alla fina presenter! Solen strålade hela dagen och det var varmt och skönt! Jag var nog världens lyckligaste hela tiden, med ett leende på läpparna hela dagen! Dagen kunde inte slutat bättre med att förfesta med pappa, bonus pappa och gudmors man! och sen vidare upp till Bredablick för att kolla/lyssna på john de sohn och dansa med underbara vänner!

Jag hade världens bästa studentdag och fan jag skulle vilja göra det en gång till! helt underbart, vilken lycka!


nu väntar världen! nu väntar framtiden! Nu köttar jag ba på! ;-)





Kommentarer
Postat av: pappsen

Det var så underbart att fira din dag med dig!! Allt var perfekt (kanske inte rektorns tal men...)

Nu längtar jag tills du bor här hos mig innan du ger dig iväg genom livet på egna vingar!

<3

2013-06-10 @ 23:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0