3 dagar kvar..

Den här helgen och de här senaste 5 dagarna måste varit dom långsta någonsin! dagarna går så sjukt långsamt ju! Idag är det 3 dagar kvar till studenten och gaah det känns ju helknäppt, snart är dagen här och jävlar vad bra det kommer bli. Men jävlar i helvete vad med pengar det kostar att ta studenten! Iallafall senaste dagarna så har det varit grejer hela tiden för oss studenter. I torsdags var det Ållecamp, då tältar studenterna på skolan, jag bestämde mig för att inte tälta men att jag skulle gå dit och träffa lite folk en stund.. Ja jag mötte Mackan påväg till jobbet när jag gick hem vid 5.. en stund var det ja... Ah och det var ju en helflippad natt asså, som nykter kan man skratta sönder sig åt sina överförfriskade vänner :) I fredags var det fest men de hoppade jag faktiskt, i går var det fest men det hoppade jag också, jag valde att spendera kvällen hemma med familjen med lite grill och trädgårdsyatzy, mycket trevligt! Idag blir det däremot party, ikväll är det den traditionella togan som anordnas varje år för studenterna. Jag har laddat upp med lakan och allt här så nu är det bara att vänta på att tiden ska rinna på! :-)

Annars idag så blir det fix och piff här hemma, lite speglar och tavlor som ska upp på väggar osv.

Nu kör vi.. 3 dagar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0