okej jag erkänner...

Att måndagar inte är så hemska, det kanske är för att det är mycket softare i skolan, jag tror de... Idag var riktigt jävla chill.. Drog till skolan vid 8 hade en lektion och sen skulle jag haft världens längsta håltimma till typ 1 tiden, men icke! fick se klart filmen vi skulle sett på svenskan tidigare på morgonen så jag fick sluta 11 idag... synd om mig ;-) sen jävlar... Som jag rensat asså, jag har slängt skräp, pantat flaskor, handlat, hämtat ut mina skor, gjort tårta, varit på gondolino och käkat + firat mackan som fyllde år, ätit tårta och ja nu är klockan halv 8.... jomen såatte... de går fort... när man har saker att göra hahaha :-)



de va en del skräp....


nya skor ;-)


hallon och kladdkaka tårta med gräddöverdrag och "färskahallon" :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0