oj det blev som de blev

Haha detta kommer bli ett inlägg där iprincip inget hänger ihop... Jag tänker skriva det som liksom bara dyker upp i huvudet, så får vi se vad det blir...inget orgat inlägg alltså...

först och främst så har vi insett, jag och Moa alltså har insett att vi har bästa läget i skolan just nu, vi har fönster mot lärar rummet, rektornskontor och andra kontor med annat viktigt folk.. Kommentare som bara kan dyka upp då är allt ifrån "kolla *piiip* står vid microsarna, vad tror du hen äter?" eller.. "här har vi bästa läget om vi skulle vilja skjuta någon" "vi såg *piiiip* och funderade på och skjuta hen" De sista två är ju självklart på skoj, vi skulle aldrig skjuta någon och vi skulle aldrig ens bära vapen, men ser man på för mycket maffiafilmer så blir det lätt en koppling iochmed det läget vi har... ;-)
Idag tänkte jag på en grej, fan vad skönt det känns att ens föräldrar ibland känner ångest eller haft ångest för något dom gjort mot en, typ varit arg på en, skrikit åt en, inte köpt glass åt en.. ja ni vet sånt, gött att dom kännt ångest för liksom då vet man ju att dom gjort det för att man ska lära sig något och inte för att dom är dumma, som man tyckte när man var yngre.. Nått mer som slog mig när jag hade den tanken var att, nice att dom känner ångest för saker dom "lär en" för det är ju iprincip de dom gör då, ah det är att skönt att dom känner ångest, själv känner man ångest minst halva livet över att göra dom stolta, då är det jämnt upp liksom! as bra!
vet ni dammsugar helvetet är paj, mitt i min städning, jävla skit...

jävlar vad kallt det var idag elle? det har till och med snöat, och totalt jävla snorhalt är det haha kommer dra på rumpan vilken dag som helst asså!

Asså på riktigt såg ni på 3an i tisdags på Hollywoodfruarna? haha Ankan och Gunilla i samma program, oh god! Underhållning och så har vi oskyldiga lilla Maria, så jävla härlig!

åh idag börjar mina underbara torsdagar! idag är det once upon a time OCH fråga olle! woooh hooo ooh lord eeh okej.. emh det är alltså en bra torsdag! och resten av familjen här har dissat mig ikväll såå ja, ensam och tv kväll, ganska bra dag med andra ord ;-)

"- jaaa emh.. Hönsa ee iallefall döa
- vaaa e hönsa döa??
- åååh tuppen e full
- full??
- åh griseknoven..... e full.. och emh Emil han...
- ja vad är det med Emil???
-.... e också full"

Jaha där fick ni de också.. trevligt..

åh gud nu höll jag på att skriva något jag verkligen inte borde skriva här.. woohoo..
nää nu är jag hungrig så nu tänkte jag inte skriva mer!
Det blev som det blev och de blir som det blir!

cing cing!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0