god night!!

Och så var det ju det där med tiden, nu är man i säng försent igen, eller de kommer bli försent eftersom att jag försent börjar skriva på inlägget.. ahaaaa.. Asså jag blir ju störd! jag har haft en bra kväll, mmh, såg once upon a time, Good Good, och fixade naglarna, jag fixade naglarna i typ en och en halv timme och då inser jag att "nej det ser inte bra ut" såå bort med allt och börja om från början, tog lite inspiration från julnaglarna... Men denna gång blev dom rosa... Rosa är fint jag älskar rosa, eller självmordsfärger som Mackan säger haha xD När jag flyttar hem ifrån då kommer typ allt vara rosa, fint!

asså fan imorgon åker jag till Enköping för att fira att jag fyller på måndag med släkten där uppe, och jah kom på för en timma sen att jag inte har en jävla aning om vad fan jag ska ha på mig.. Jag vill vara fin eftersom att det är kalas, men sen behöver man inte överdriva med släkten riktigt, mmh... Så vad ska jag ha på mig??

åååh jag ska få titta på bebis imorgon också, en gullig liten 3veckors kille, aaaw tänker alla då och jag också, jag är liksom mänsklig! ;-)

Nej jah vet inte varför jag skriver just nu, ville mest dela med mig av kläd problemet, men tydligen fastnade jag i "spontan skriv vad du vill inlägg" typ...

såå God natt då! sov så gott everybody

btw, engelska är fan så mycket sexigare än svenska!! mer attityd och mer sexigt helt enkelt!

sooo.. God night bitches ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0