lov lov lov!

Ja men då var det lov igen.. Jag kan ju inte säga att jag klagar precis, men man får fan lägga till att det är det sista sportlovet.. fan vad coolt! Förut hade jag nästan lite ångest för det här med "det sista" men nu känns det mer coolt.. Liksom fan man slutar skolan, kan det bli mer häftigt? Jag vill ha min bling bling studentmössa nu! hela Sverige har ju typ fått sina, vi får våra om någon månad typ.. haha bling bling studentmössa, men det är ju fan sant, den är riktigt jävla bling bling, strass, guld, swarovskykristaller hela grejen.. herregud så fint de kommer att bli!!
Nej sista sportlovet.. vad gör man?? Jag ska försöka att packa lite fallskärm faktiskt, har fått hem min rigg nu så det är bara att packa, packa och packa!

Jag antar att det om någon dag kommer komma ett "jag har ångest- sista sportlovet" inlägg haha :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0