Lite snabbt sådär..

Nu var det några dagar sen jag fick till något inlägg här, men jag måste säga att jag har haft fullt upp med annat faktiskt.. I helgen som var, så var jag på BAS-kurs ute på Bosön.. Det är en kurs för fallskärmshoppare där man snackar lite säkerhet och sånna saker.. Herregud vilken helg och herregud så lite sömn! Åkte dit i fredags, sov bara några få timmar den natten, lördag/söndag blev det inte mycket till sömn heller, tror ni jag var trött på söndagen eller?? Asså påriktigt jag satt ta mig fan och hallucinerade, det var lite läskigt.. Jag gjorde även saker som jag inte kommer ihåg som jag gjorde.. Hahah satt på tåget och fipplade med telefonen, får för mig att jag ska lägga ut ett kort på Instagram, en stund senare så sitter jag och tänker ''vänta lite? har jag tagit kort på mig själv, eller har jag bara tänkt göra det?'' kollar i mobilen och hittar en såndär sjukt hemsk bild och man ser att ajaj den där fröken är inte pigg! Jag tror fan att tjejen brevid måste trott att jag var knarkare eller något haha nej kanske inte så, men illa var det iallafall.. Men jag hade en jävligt rolig helg iallafall! Igår måndag så var jag ju i skolan, på eftermiddagen packade jag skärm och sen på kvällen var jag ute och red.. Hjälper mammas kompis Anna med hennes 4-åring. Egentligen är det mamma som ska hjälpa till, men mamma är liite mer kyckling än vad jag är så jag tog över passet när mamma blev lite rädd.. Men det är bra träning för lill plutten, hästen alltså att vara i ridhuset när det blåser och sånt där, sen att han springer runt och blir rädd får man vara med på liksom, och han är ju bara 4 år så man får ju tänka på de också.. Men superkul, vi gör framsteg! :)
 
Haha idag har jag haft det så jävla soft, drog till skolan vid 11, hade prov och sen drog jag hem igen, haha det är ganska nice med bara en lektion på en dag ;) Men helvete vilket svårt prov, och jag var nog inte den enda som tyckte det, de flesta drog efter att dom kollat på frågorna.. Men äch man kan ju hoppas att man får rätt för några frågor som man gissade på ;)
 
Asså.. Jag har ju fått en ny dator här, som jag skrev i förra inlägget, ni som vet hur windows 8 funkar kan ju gärna tala om det för mig. Jag tror att jag har fått lite koll på det, men fortfarande mycket osm känns lite lätt oklart sådär liksom..
 
Nääe nu blire annat ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0