De är mycket nu..

Så brukar min lärare Björn alltid säga.. visserligen så har det blivit en grej bara för att hans galna granne säger så.. "åh fyfan..de är mycket nu"
Egentligen har inte det där ett skit o göra med det jag tänkt skriva.. Tänkte lite mer på att det händer mycket just nu! I helgen var jag på Aros på packkurs så nu har jag packcert woop woop! Imorgon måndag den 25 februari, det är en dag som bör sättas på minnet.. DET ÄR JU FÖR FAN 100 DAGARS!!! ni som inte vet vad det är, det är den dagen då det endast är 100 dagar kvar till studenten, vilket betyder FEST!! så imorgon blir det utgång (arrangeras för oss studenter) sen, sen på tisdag då kommer den där grejen som jag liksom ba vill ha hem typ helst igår! STUDENTMÖSSAN!! Fan på tiden kände jag alltså! efterlängtad mössa liksom! Fan det känns bra, jag har inte varit såhär, ja hur fan ska jag förklara det? asså jag har det jävla bra liksom! det känns som att allt flyter på och fan jag mår bra och känner fylld med en jävla massa girlpower liksom haha.. om man nu kan beskriva det så!
Fan så jävla bra de känns!!
Jag tänkte att jag skulle försöka smitta av mig av all den här powern.. sååå här får ni! känner ni nu hur allt ba wooow niice!

okej nej nu spårade det lite.. nej men fan Life is a bitch o jag är också en bitch så det är inte konstigt att det blir lite bitchfight ibland... men just nu äre mer life is goooooood ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0