Dagen efter...

Mohahah här trodde ni att jag skulle inleda med att "åååh jag är så bakis" i helvete heller, jag vaknade klockan 7 imorse och mådde precis som jag brukar, ingen baksmälla alls faktiskt! man mår som man förtjänar, alltså toppen ha ha ha! Nej men fan gårdagen var trevlig, typ inge folk på terrassen tyvärr, alla hade tydligen dragit till bogrens i Skövde.. men vafan som jag sa till dom andra igår, jag har skit kul med er, mina kompisar så jag behöver inte en massa annat random folk att trängas med, jag har kul ändå! Men jävlar vad vi shotade, Camilla är en jävel på att vilja shota hela tiden.. Jag kan väl inte skylla på henne, jag köpte ju också ett par stycken haha.. Även om jag inte är bakis så är det jääävligt skönt att inte börja tidigt idag asså, det är nice att bara kunna ta det lugnt och bara vara en stund :-)

Go morron!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0