sommar paus!

Som ni märkt så har det varit en liten bloggpaus här under sommaren.. Man skulle kunna säga att det är en ofrivillig bloggpaus, jag har bara haft massa andra saker att gör så jag har totalt glömt bort att slänga in några inlägg här. Tänkte att de flesta kanske har haft semester och inte varit inne här något ändå ;) 
 
Jag har inte bloggat sedan midsommar och tänkte väl försöka få in en del om vad jag gjort under denna månad som jag inte blogga något... Problemet är att jag inte riktigt vet vart jag ska börja, Juni.. vad hände efter midsommar i juni? Ja jag kan iallafall säga att jag har jobbat lite grann och så, gör sista två passen nu i veckan för denna sommar, sen har jag kollat på tv serier faktiskt, avslutat två och håller på med en 3e nu. Jag blir ju så jävla störd när jag börjar kolla på serier så jag vill ju helst kolla klart dom så fort som möjligt, så jag sträck kollar från morgon till kväll, till serien är slut.. helt stört! Jag har varit i Skövde i helgen och haft det lite skönt, var ute på husaren i fredags med några roliga damer... nej, det är kanske taskigt att skriva? ska jag säga mamma och co kanske? träffade även morbror och hans polare ute, jävlar vad kul vi hade! Badade i sjön vid stugan när vi kom hem 3 på natten också hahah vilka galningar!
 
Gymkort har jag skaffat också! jorå tro det eller ej men nu har jag ett SATSkort och ska väl komma igång där, fick ju typ 3 träningar med PT när jag skaffade kortet så får väl ta och boka det antar jag.. PT..PT,PT ;)
 
Sen nu sitter jag och funderar på om man ska ta och gå en bartenderkurs utomlands nu i höst.. Tror att jag skulle tycka att det var roligt faktiskt! :)
 
Sen kan jag säga att jag ev har utomlands planer i vinter, men inget 100% klart än, så mer än det säger jag inte ;)
 
Så mycket mer har jag faktiskt inte gjort, solat, jobbat, gjort nått fallskärmshopp, varit i Enköping, Skövde, hängde en dag på grönan också... Ja annars inte så mycket galet... än...
 
Nu ska jag försöka ta upp bloggandet igen efter denna månads tystnad :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0