Softich

Tjoohoo på er, ser att det snöat en del i sverige inatt och att det fortfarande snöar på vissa ställen i landet.. Nu är man lite trött på snön faktiskt! Jag älskar snön när den kommer till vintern, men jag har tröttnat på den när det ska vara vår, vilket det är nu! Men för en gångs skull så är det ingen snö i Falköping alls, utan vi har snöfritt och strålande sol!
Det har förövrigt varit en väldigt lugn helg, man måste ha sånna också faktiskt! Igår blev det ju som sagt bara lugnt hela dagen, vi var en sväng på ett supermysigt litet gårdscafe här ganska nära där vi bor..Sen låg jag och mamma i soffan hela kvällen och kollade på film och käka gottis.. Idag... söndag.. söndag är alltid en såndär softich dag varesig man festat eller inte.. Jag drog ett litet stretching pass på förmiddagen för att kolla lite hur vig man fortfarande är utan att ha tränat gymnastik under 3år... Jorå jag kan då fortfarande en heldel viga grejer (THANK GOD!) Sen har det varit precis som rubriken säger.. Softich..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0