Inne? ute? vem bryr sig?

Igår kände jag att jag blev så fruktansvärt irriterad när jag satt och kollade på tv på morgonen. Dom satt nämligen och pratade om mode, vad som var inne just nu.. Där uppstod då en irritation.. Självklart är det olika typer av kläder och accessoarer som går igenom tiden och det som mest syns i butiker... Då så var det så att dom testade solglasögon som var inne iår. Personligen så kommer jag inte bära årets "inne" glasögon för jag ser ut som hej kom och hjälp mig i den typen... Då säger dom så att man ska klä sig i det som man passar i, men 10 minuter senare så säger mode experten att nej det där kan du inte ha för det var förra året det var inne... Förlåt men jag tycker inte om modet som är nu asså och varför i helvete måste man följa det modet som är just nu, för ärligt talat så passar man inte i allt..

Själv är jag lite överdrivet anti sånt där, jag hänger ju med i tiden och följer modet som finns i affärer men med min egna lilla stil... Jag köper inte fula solbrillor bara för att det är inne... utan jag köper dom jag tycker är snygga! Jag klär mig i det som är bekvämt och snyggt, jag har inte problem att springa runt i mjukisar och hoodies heller, smink använder jag bara ibland och det för den anledningen att vara tvärtemot alla andra. De flesta sminkar sig för att vara snygg för någon annan, jag känner att jag kan vara snygg nog för någon annan utan smink, det är därför jag inte bär smink varje dag 24/7...

Jag blir så irriterand på mode folket som ska se ner på folk bara för att man har förra årets solbrillor på sig, vafan liksom? jag får fan ha på mig vad jag vill och det jag tycker är snyggt... btw så är dina byxor fula som fan, men det är ju mode så de är tydligen snyggt.. Ursäkta jag spårade ur lite.. Men förstår ni min irritation?

Detta är min outfit idag! Mjukisar och hoodie..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0