Drömmar..

Tror ni på drömtydning? Själv är jag lite osäker på vad jag tror ang det där, det finns så mycket teorier om varför man drömmer vissa saker och att det har med saker man gjort under dagen att göra.. Ja vad vet jag..
Jag satt iallafall idag och testade att tyda två av mina drömmar jag haft senaste tiden som handlar om samma sak.. Nämligen att bli jagad och ha någon som vill en illa... Det finns bara ord som man kan tyda på nätet så man får plocka det som finns i drömmen liksom...
Det jag fick fram var att jag har en inre stress och en obeslutsamhet ang nästa steg. Det kommer att komma hinder på vägen men att jag kan ta mig över alla hinder bara man kämpar. Livet kommer att förbättras och jag har tur i kärlek, det ska även komma ett kärleksbevis av något slag och jag har även ljusa framtidsutsikter och ska tydligen resa...

Det var det jag fick fram med det som finns på nätet och det jag drömt om...
Det där känns ju som att man kan säga till vem som helst på stan liksom.. Men ska man tänka som dom vill att man ska tänka kan jag säga såhär.. Absolut stress nu runt studenten och framtid, hinder stöter man alltid på men komma över dom de ska jag! obeslutsamheten, ja det är väl att jag inte 100% valt vilken av mina vägar jag ska gå riktigt.. tur i kärlek ja de vet jag ju inte, kärleksbevis vet jag ju inte helle, men de vore ju kul! framtidsutsikter ja jo jag vill ja en ljus framtid.. resa, tro fan att jag ska resa! om 32 dagar är jag i Prag!

Man kan tolka saker så olika alltså...
och om man tror på det, ja det är upp till var och en.. Själv är jag som sagt osäker men absolut ligger det väl något i det, i och med att det är dina egna tankar som spelar bilder för dig...

Drömmarna jag kollade upp var två jag haft nu senaste veckan som handlat om att ha varit jagad av någon/några som velat döda en...

orden jag kollade upp var
Jagas
Fly
Hoppa
Guld
Vatten
Dör
Dörrar
Hotell
Fara

Man ska ju få in så mycket som möjligt att tyda, men allt fanns inte på nätet så jag fick ta det som fanns..lite så!
Det jag drömt är ju att jag blivit jagad.. Första drömmen så var jag på en flygplats där alla mina vänner "tog självmord" genom att hoppa ner i vatten som skimrar i guld, sen blir dom zomies, jagar mig, det är där korridorer med massa dörrar, det slutar med att jag hoppar och själv typ tar livet av mig för det är enda ut vägen..
andra drömmen, den jag hade igår så var jag på ett hotell, blev jagad av den där "häxan" som ville döda mig och någon till för att vi visste att hon var ond.. sprang i trappor och runt på hotellet för att skydda den andra personen. Jag dödar henne tillslut med en dörr..
Båda dessa drömmar handlar om att jag blir jagad, att jag flyr, att det är fara, det är korridorer och dörrar...
blää vilka drömmar!

Neej nu tar vi helg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0